Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op.

Vraag & antwoord

U kunt een fotobooth huren vanaf 5 uur voor een vast tarief van € 350,-  Indien u meer uren gebruik wilt maken van onze photobooth komen er extra kosten bij van € 50,- per uur. Dit kunt u aangeven bij uw reservering. 

Onze photobooth is van compact formaat en kan daarom op locaties geplaats worden waar geen lift aanwezig is! De photobooth kan ook buiten geplaatst worden indien deze op een harde ondergrond kan staan, overdekt is (in geval van regen of slecht weer) en er stroom in de buurt is. Ook als de photobooth binnen staat is het belangrijk dat er een stroompunt in de buurt is van de photobooth. Indien u de photobooth buiten wilt gebruiken geef dit dan aan bij de reservering dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.

Onze photobooths bevatten standaard een pakket van onbeperkt printen. Gedurende de feestavond kunt u dus onbeperkt foto’s maken en direct uitprinten uit onze professionele fotoprinter. Deze zit in de photobooth en wordt niet op een aparte zuil geleverd waardoor de volledige photobooth compact blijft. U dient geen papier bij te vullen gedurende de avond, wij voorzien de photobooth van voldoende papier.

U kunt kiezen uit prints van 10×15 cm en prints van 5×15 cm (strookjes formaat). De strookjes worden standaard dubbel geprint gedurende de avond. 10×15 cm prints worden 1 keer geprint per keer. Wilt u strookjes 4 keer printen en grote prints 2 keer? Dan kunt u kiezen voor extra printen. De extra kosten hiervan zijn € 50,- voor de volledige avond.

Onze photobooths hebben ook de mogelijkheid om video’s op te nemen. Indien u voor deze optie kiest is het belangrijk dat de photobooth in een aparte ruimte staat en niet in de feestzaal in verband met het geluid.

Indien de photobooth in een luidruchtige ruimte staat kan het zijn dar de video’s onverstaanbaar worden. Deze optie is niet standaard ingesteld op de photobooths, indien u hier gebruik van wilt maken komen er geen extra kosten bij. Geef het wel door bij de reservering dan zorgen we dat deze functie aan staat.

Alle foto’s van de photobooth worden opgeslagen en achteraf digitaal toegestuurd via Wetransfer. De foto’s worden met template en zonder template gestuurd. Indien u ook een videofunctie heeft gekozen dan worden de video’s samen met de foto’s verstuurd.

Bij de photobooth wordt een mand met hoedjes, brillen en andere toffe feestartikelen geleverd. Organiseer je een kerstborrel? Dan leveren we leuke kerstaccessoires bij de photobooth. Mocht je speciale wensen hebben geef dit dan aan bij de reservering dan bekijken we de mogelijkheden.

Wij bieden een ruim aanbod aan templates waar u uit kunt kiezen. De templates worden gepersonaliseerd met namen, datum en extra tekst. We kunnen ook logo’s op de templates toevoegen. Mocht u toch zelf een ontwerp willen maken voor de photobooth. Dat kan! Vraag ernaar tijdens uw reservering en wij geven u de maten door voor het ontwerp. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het aanleveren van een template.

Indien de stroom op locatie uitvalt of er zich een probleem voor doet met de photobooth dan zijn wij 24/7 bereikbaar om u te helpen. Indien nodig komen wij naar de locatie toe om het probleem op te lossen. Service is voor ons zeer belangrijk, wij laten u niet achter met een photobooth die niet werkt!